lördag 17 april 2010

raafting...

I tisdags var jag och pontus ivag pa rafting vilket va skit kul, vi raftade i 2h, och efter de var de BBQ, resten av dagen spenderades i varsin hangmatta :) topnotch dag!
De senaste tre dagarna har vi vart ute pa roadtrip, men matz har fatt blog ansvar for det :) sa mer om de i nasta iinlagg... 


har kommer iaf lite bilder... 

Efter att jag och pontus underhallit baten med sveriges nationalsang sa ramla tjejen bakom mig overbord :) sa da fick jag nytta av att vi lart oss innan hur man drar upp folk ibaten, kande mig som en riktig hjalte efter det.

Utmed hela floden fanns massa haftigt o titta pa, massa fosiller fran dinosaurier bland annat, cooolt :)
vi klarde det :)

1 kommentar:

  1. Kanonbilder, vad ni upplever mycket olika saker och nu väntar snart The big apple...wow..
    Arwid, jag pratade med en kompis igår vars dotter bor i kollektiv i Göteborg och pluggar och ska ta en praktikplats i Paris under hösten-Är du intresserad av att ev stå på kö för ett rum i deras kolletiv om du ska läsa där? Hon skulle kolla om rummet var bortlovat eller om man kunde stå på kö?
    Känns kanske fjärran med plugget nu men det är ju bra att ha nånstans att bo efter alla äventyr!Jag träffar henne på Omberg på lördag då vi är 11 personer som ska göra Omberg en heldag inkl lunch och avslutande nattmacka i Vadstena. Ha det gott! KRAM BIBBI
    PS Nu blommar vitsippor, påskliljor, blåsippor och några tulpaner i söderläge i min trädgårs, Simme fullkomligen älskar solen och smyger omkring och försöker fånga humlor!!HV vann SM finalen igår så gissa om det var fest här!

    SvaraRadera