onsdag 10 mars 2010

Matz nu kommer jag till dig!

Istallet for att hanga med matz till sydafrika sa valde jag att skada mitt kna och spendera 1 extra manad i Mjolby som arbetslos och handikappad! Men nu har mitt ledband och min minisk fixat till sig och nu har ja bara ett trasigt korsband, men sa lange ja kan ga ar ja nojd! Kan faktiskt ga riktigt bra nu, utan att halta fram och jag kan ga i trappor utan att halla mig i :)

Nu har ja spenderat 2 dagar i mitt gamla kollektiv i Oslo och nu, nu ar ja PA VAG! Sitter pa en ratt trist flygplats i lissabon nu o vantar pa mitt flyg till sao paulo.
Pa vag mot Flygplatsen oslo, mattan "bjod" pa frukost imorse och bar aven min lilla vaska till stationen :)

Hade tre saten for mig sjalv pa planet! LYX!

Nu ska ja spendera 3h till i lissabon, kanske ska lyxa tet med ett glas rott :)
adios amigos!

5 kommentarer:

  1. Hej då Arwid! Syns i augusti och då får du för sjutton inte glömma att skriva i gästboken.

    SvaraRadera
  2. Vad snällt av Mattan att bjuda på frukost och bära din väska! Ha det så bra nu på RESAN!
    Kram från mamma

    SvaraRadera
  3. lycka till Arwid.. hälsa min kära kusin o ge honom en stor kram från mig!! ja va riktigt avis när ja vinkade av dig till den stora världen, ja önskar de kunde vart jag...
    hej hej kram kram

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Kul att läsa om ert liv och leverne! Njut av varje stund och minut! Vilka upplevelser ni får för livet! Hoppas benet bär Arwid!Simme går och letar efter dig, ser deprimerad ut faktiskt!Ingen som orkar leka med honom nör du är borta! Igår var vi på hockey- jättekul. Adam L, Adam J och Josef stod i HV klacken och skrek så de blev hesa. Vi satt på sittplats.HV vann med 4-3 efter förlängning, rolig och spännande match! J fyllde år så vi hade överraskningar och ledtrådar under dagen.
    Som lite privat syo kan jag tipsa om www.affarshogskolan.se: marknadsinriktad Företagssäljare 2 år = 400 p YH en KY utbildning där 95% har jobb innan de slutar!
    Peter jobbar på med den fina hemsidan du skapade när du var hemma samt tillverka och designa örhängen,tipsa Matz mamma om den och tacka igen för den roliga avskedsfesten vi fick vara med på hemma hos henne inan du åkte Matz=jättekul kväll!!, (P ska ju ha utställning i Linköping snart!)
    Håll i /Göm pengarna..särskilt om folk kommer på gatan och frågar efter vägen eller ni blir "puttade" i trängsel eller köer..
    KRAM P , B, A, A, A, J MÅ GOTT! Var rädda om varandra. glöm inte att använda Emergency kit när det krisra första gången!!

    SvaraRadera
  5. Hej killar Kul att läsa om det ni är med om!
    Hälsning från ett regnigt och + 2 Mjölby.Men våren kommer,ljuset är på väg. Igår hade vi två Göteborgare ( de ni ställde bilen hos när ni skulle till Turkiet) och 2 Jönköpingsbor på middag, det var kul. Idag grejar vi inför morgondagens tjejkväll med silverkant i Lköping. 20 anmälda-kul, vi ordnar med mousserande vin och snittar till visningen. Simme ska till en veterinär imorgon under dagen.Märkning och kastrering!Stackars katt! I veckan var det en kille på TV som pluggade till Evengemangskonsult på Östersunds universitet- det låter väl också kul Arwid!? Ordna evenemang av olika slag i kommuner, företag ,konserter, festivaler..du har ju goda meriter med Vi möts i skogen?
    Värt att kolla upp tycker vi! Sköt om er vi följer er på bloggen och i tankarna- var rädda om er.Göm pengarna väl!
    KRAMIS Peter och Bibbi (jag gillar Josefs smeknamn på dig" Tja Awwe!!"..

    SvaraRadera