tisdag 9 mars 2010

Fran forra inlagget tills nu. Imorgon lamnar jag Afrika for att mota Arwid i Sao Paolo

Jag har precis suttit i tva timmar och fixat med bloggen... och sa skiter det sig ganska sa hart. Ni far en salig rora av bilder istallet. Jag hatar teknik och teknik hatar mig. Over and out!

Efter over 600 mil pa vagen kan vad som hellst vara underhallande

Det skulle ju vara dans dans dans

Man samlar helt ihop de som har fatt soppatorsk, sedan kollektivtankar man

Annu ett berg, annu en utsikt


Jepp, jag var riktigt skrajj
Shotgun!

Vart fina hem

Latsas spana efter djur sa forstar ingen att du bara dagdrommer
Victoria fallen en regnig dag






Ibland gick det at helvete


Ibland gick det battre
Inte bara dov, blind ocksa



Underbar solnedgang vid Spitskop
Underbara solnedgangar
I vantan pa att hoppa
Adrenalinet pumpade hart nar jag sag att avstandet mellan mig och planet okade
Jag glomde att jag hade nagon bakom mig

och sen blev det tyst.. varlden ar vacker fran ovan
Kanslan satt kvar lange lange

2 kommentarer:

  1. Underbara bilder Matz.
    Kul att snacka med dig lite förut, ha en skön vistelse i brazil och hälsa arwid.

    Ha det/ peter

    SvaraRadera
  2. haha asra och jag log veldigt åt den øversta bilden, asra mente att du hade pyntat dej!

    sen snacka vi vældigt mye om den bilden dær du hoppade från flyet:) ansar; han spurte om det verkligen var lov att hoppa från flyet?

    Asra sæger att vi liker dej!
    Ansar sæger att han ska trycka på datan och lurar på vem som inte liker matz?

    Alla hælsar super mkt och håper att du har det fint!

    Saknar dej hær :)

    Kramar från tonsenjordet bhg

    AMSAR (SKRIVET AV ANSAR)

    SvaraRadera